Αυτός ο ιστότοπος φιλοξενείται σε ασφαλείς εξυπηρετητητές της Grant Thornton και δεν αποτελεί μέρος του ιστότοπου ή του intranet της AVRAMAR.

Αυτός ο ιστότοπος φιλοξενείται σε ασφαλείς εξυπηρετητητές της Grant Thornton και δεν αποτελεί μέρος του ιστότοπου ή του intranet της Avramar.

Αυτός ο ιστότοπος φιλοξενείται σε ασφαλείς εξυπηρετητητές της Grant Thornton και δεν αποτελεί μέρος του ιστότοπου ή του intranet της Avramar.

FAQ GR2021-04-21T10:09:57+03:00

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Ποια μέσα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μιλήσω;2021-02-08T17:09:25+02:00

Η διαδικασία είναι ευέλικτη και σας επιτρέπει να εκφράσετε ανησυχίες σχετικά με ύποπτες παραβάσεις μέσω διαφόρων καναλιών. Μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας, της τηλεφωνικής γραμμής αναφοράς προβλημάτων ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Όταν χρησιμοποιείτε τη διαδικτυακή πλατφόρμα ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα λάβετε ένα μοναδικό κλειδί αναφοράς για να μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά με την κατάσταση της αναφοράς σας.

Προστατεύομαι από αντίποινα;2021-02-08T17:10:17+02:00

Ναι, με την αναφορά παραβιάσεων, οι καταγγέλλοντες προστατεύονται σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η αναφορά δεν θα οδηγήσει σε αρνητική ενέργεια εναντίον σας (όπως υποβιβασμός, αναστολή, απώλεια παροχών ή παρενόχληση). Η Εταιρεία μας δεν ανέχεται καμιά μορφή απειλής ή αντιποίνων εναντίον ενός ατόμου. Αυτή η προστασία επεκτείνεται, επίσης, σε οποιονδήποτε παρέχει πληροφορίες ή συνεργάζεται στη διερεύνηση μιας αναφοράς.

Μπορώ να αναφέρω την ανησυχία μου ανώνυμα;2021-02-08T17:13:09+02:00

Σας ενθαρρύνουμε να κοινοποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία κατά την υποβολή μιας αναφοράς, διότι αυτό θα μας βοηθήσει να διερευνήσουμε την αναφορά και να σας προστατεύσουμε μακροπρόθεσμα. Όπου επιτρέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, μπορείτε να κάνετε έρευνα ή να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα αν προτιμάτε. Ωστόσο, μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα μέσω του ολοκληρωμένου τηλεφωνικού και διαδικτυακού συστήματος SpeakUp ή μέσω e-mail. Εάν επιλέξετε να αναφέρετε ανώνυμα, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε επαρκείς λεπτομέρειες για να επιτρέψετε τη σωστή διερεύνηση της παραβίασης, για παράδειγμα, ονόματα ατόμων που εμπλέκονται ή που ενδέχεται να γνωρίζουν το ζήτημα, τις ώρες και τις ημερομηνίες

Τι πρόκειται να συμβεί εάν υποβληθεί μια αναφορά;2021-02-08T17:14:29+02:00

Η εταιρεία μας λαμβάνει σοβαρά υπόψη όλες τις αναφορές που λαμβάνει για πιθανό παράπτωμα. Θα πραγματοποιηθούν οι κατάλληλες ενέργειες για οποιαδήποτε αναφορά που θα υποβληθεί οπουδήποτε στον κόσμο. Η έκθεση θα υποβληθεί σε αρχική εξέταση και, εάν είναι απαραίτητο, θα διερευνηθεί κατάλληλα. Όλες οι έρευνες θα διεξαχθούν προσεκτικά, εμπιστευτικά και με επαγγελματισμό. Εάν διαπιστωθεί ότι πράγματι πραγματοποιήθηκε παράβαση, η Εταιρεία μας θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επίλυση ενός θέματος παραβίασης;2021-02-08T17:16:02+02:00

O χρόνος ελέγχου και διερεύνησης κάθε αναφοράς διαφέρει ανάλογα με τη φύση της παραβίασης. Ορισμένες καταστάσεις χρειάζονται περισσότερο χρόνο για διερεύνηση από άλλες. Η απάντηση που συνοδεύει τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν θα δοθεί στον καταγγέλλοντα, η οποία δεν θα υπερβαίνει τους τρεις μήνες από την απόδειξη παραλαβής μιας αναφοράς ή εάν δεν έχει αποσταλεί επιβεβαίωση στον αναφέροντα, τρεις μήνες από τη λήξη της περιόδου των επτά ημερών αφού πραγματοποιήθηκε η αναφορά.

Θα αντιμετωπιστεί με εμπιστευτικότητα η αναφορά μου;2021-02-08T17:19:02+02:00

Όλες οι αναφορές αντιμετωπίζονται με εμπιστευτικότητα, εκτός εάν επιτρέψετε στην Εταιρεία μας να αποκαλύψει την ταυτότητά σας. Οι πληροφορίες θα αποκαλυφθούν μόνο εφόσον καταστεί αναγκαίο. Τα μη εξουσιοδοτημένα μέλη του προσωπικού που δεν αναφέρονται ρητά ως παραλήπτες αναφορών στην πολιτική SpeakUp θα αποκλείονται από την προβολή αυτών των πληροφοριών και η ταυτότητά σας δεν θα αποκαλύπτεται δημόσια χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή σας. Εάν έχετε ζητήσει από την Εταιρεία μας να μην αποκαλύψει την ταυτότητά σας, δεν θα το πράξουμε. Η μόνη εξαίρεση είναι εάν απαιτείται από το νόμο ή εάν διακυβεύεται σημαντικό δημόσιο συμφέρον.

Τι είναι το σύστημα Speakup2023-10-05T17:55:39+03:00

Το SpeakUp είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό και διαδικτυακό σύστημα για την αναφορά προβλημάτων συμμόρφωσης με τον κώδικα περί ηθικής της AVRAMAR.
Λειτουργεί από τρίτο ανεξάρτητο συνεργάτη (την Grant Thornton Greece), παρέχοντας στους υπαλλήλους, τους καταναλωτές, τους προμηθευτές και τους λοιπούς επιχειρηματικούς συνεργάτες ένα 24/7, ανώνυμο και ασφαλές μέσο υποβολής καταγγελιών.

Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω το κλειδί αναφοράς μου;2023-10-05T17:56:13+03:00

Για να διασφαλίσετε ότι διατηρείται η ασφάλεια για όλες τις υποβληθείσες περιπτώσεις, εάν χάσετε το κλειδί αναφοράς, θα πρέπει να υποβάλετε μια νέα αναφορά. Αναφέρετε στη νέα αναφορά ότι σχετίζεται με μια αναφορά που υποβάλατε προηγουμένως.

Σε τι είδους θέματα μπορούν να αφορούν οι καταγγελίες;2023-10-05T17:58:47+03:00

Κάθε θέμα που παραβιάζει τον κώδικα περί ηθικής της AVRAMAR πρέπει να αναφέρεται. Παραδείγματα περιλαμβάνουν: οικονομικές, λογιστικές ή ελεγκτικές παρατυπίες, παραποίηση εγγράφων ή αρχείων, απάτη ή κλοπή, συγκρούσεις συμφερόντων, δωροδοκία ή διαφθορά, διάκριση, παρενόχληση, κίνδυνοι για την ασφάλεια ή το περιβάλλον, παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών, εγκληματική δραστηριότητα, ατομικές ανησυχίες που σχετίζονται με την εργασία, κ.α.

Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε παραβιάσεις συμμόρφωσης;2023-10-17T17:48:31+03:00

Περιμένουμε από όλους να μιλήσουν και να αναφέρουν ύποπτες παραβιάσεις του Κώδικα Συμπεριφοράς, τις πολιτικές μας περί δικαίου. Άτομα που εμπλέκονται σε αντίποινα, συμπεριλαμβανομένων απειλών και απόπειρων αντιποίνων, θα υπόκεινται σε πειθαρχική διαδικασία. Η αναφορά υποψιών για αδικήματα συμβάλλει στη διατήρηση της ηθικής μας και επιτρέπει στην AVRAMAR να αντιμετωπίζει ζητήματα που θα μπορούσαν να βλάψουν τη φήμη μας και να αποτρέψουν μελλοντικά περιστατικά κακής συμπεριφοράς.

Ποια μέσα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μιλήσω;2021-02-08T17:09:25+02:00

Η διαδικασία είναι ευέλικτη και σας επιτρέπει να εκφράσετε ανησυχίες σχετικά με ύποπτες παραβάσεις μέσω διαφόρων καναλιών. Μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας, της τηλεφωνικής γραμμής αναφοράς προβλημάτων ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Όταν χρησιμοποιείτε τη διαδικτυακή πλατφόρμα ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα λάβετε ένα μοναδικό κλειδί αναφοράς για να μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά με την κατάσταση της αναφοράς σας.

Προστατεύομαι από αντίποινα;2021-02-08T17:10:17+02:00

Ναι, με την αναφορά παραβιάσεων, οι καταγγέλλοντες προστατεύονται σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η αναφορά δεν θα οδηγήσει σε αρνητική ενέργεια εναντίον σας (όπως υποβιβασμός, αναστολή, απώλεια παροχών ή παρενόχληση). Η Εταιρεία μας δεν ανέχεται καμιά μορφή απειλής ή αντιποίνων εναντίον ενός ατόμου. Αυτή η προστασία επεκτείνεται, επίσης, σε οποιονδήποτε παρέχει πληροφορίες ή συνεργάζεται στη διερεύνηση μιας αναφοράς.

Μπορώ να αναφέρω την ανησυχία μου ανώνυμα;2021-02-08T17:13:09+02:00

Σας ενθαρρύνουμε να κοινοποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία κατά την υποβολή μιας αναφοράς, διότι αυτό θα μας βοηθήσει να διερευνήσουμε την αναφορά και να σας προστατεύσουμε μακροπρόθεσμα. Όπου επιτρέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, μπορείτε να κάνετε έρευνα ή να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα αν προτιμάτε. Ωστόσο, μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα μέσω του ολοκληρωμένου τηλεφωνικού και διαδικτυακού συστήματος SpeakUp ή μέσω e-mail. Εάν επιλέξετε να αναφέρετε ανώνυμα, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε επαρκείς λεπτομέρειες για να επιτρέψετε τη σωστή διερεύνηση της παραβίασης, για παράδειγμα, ονόματα ατόμων που εμπλέκονται ή που ενδέχεται να γνωρίζουν το ζήτημα, τις ώρες και τις ημερομηνίες

Τι πρόκειται να συμβεί εάν υποβληθεί μια αναφορά;2021-02-08T17:14:29+02:00

Η εταιρεία μας λαμβάνει σοβαρά υπόψη όλες τις αναφορές που λαμβάνει για πιθανό παράπτωμα. Θα πραγματοποιηθούν οι κατάλληλες ενέργειες για οποιαδήποτε αναφορά που θα υποβληθεί οπουδήποτε στον κόσμο. Η έκθεση θα υποβληθεί σε αρχική εξέταση και, εάν είναι απαραίτητο, θα διερευνηθεί κατάλληλα. Όλες οι έρευνες θα διεξαχθούν προσεκτικά, εμπιστευτικά και με επαγγελματισμό. Εάν διαπιστωθεί ότι πράγματι πραγματοποιήθηκε παράβαση, η Εταιρεία μας θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επίλυση ενός θέματος παραβίασης;2021-02-08T17:16:02+02:00

O χρόνος ελέγχου και διερεύνησης κάθε αναφοράς διαφέρει ανάλογα με τη φύση της παραβίασης. Ορισμένες καταστάσεις χρειάζονται περισσότερο χρόνο για διερεύνηση από άλλες. Η απάντηση που συνοδεύει τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν θα δοθεί στον καταγγέλλοντα, η οποία δεν θα υπερβαίνει τους τρεις μήνες από την απόδειξη παραλαβής μιας αναφοράς ή εάν δεν έχει αποσταλεί επιβεβαίωση στον αναφέροντα, τρεις μήνες από τη λήξη της περιόδου των επτά ημερών αφού πραγματοποιήθηκε η αναφορά.

Θα αντιμετωπιστεί με εμπιστευτικότητα η αναφορά μου;2021-02-08T17:19:02+02:00

Όλες οι αναφορές αντιμετωπίζονται με εμπιστευτικότητα, εκτός εάν επιτρέψετε στην Εταιρεία μας να αποκαλύψει την ταυτότητά σας. Οι πληροφορίες θα αποκαλυφθούν μόνο εφόσον καταστεί αναγκαίο. Τα μη εξουσιοδοτημένα μέλη του προσωπικού που δεν αναφέρονται ρητά ως παραλήπτες αναφορών στην πολιτική SpeakUp θα αποκλείονται από την προβολή αυτών των πληροφοριών και η ταυτότητά σας δεν θα αποκαλύπτεται δημόσια χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή σας. Εάν έχετε ζητήσει από την Εταιρεία μας να μην αποκαλύψει την ταυτότητά σας, δεν θα το πράξουμε. Η μόνη εξαίρεση είναι εάν απαιτείται από το νόμο ή εάν διακυβεύεται σημαντικό δημόσιο συμφέρον.

Τι είναι το σύστημα Speakup2023-10-05T17:55:39+03:00

Το SpeakUp είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό και διαδικτυακό σύστημα για την αναφορά προβλημάτων συμμόρφωσης με τον κώδικα περί ηθικής της AVRAMAR.
Λειτουργεί από τρίτο ανεξάρτητο συνεργάτη (την Grant Thornton Greece), παρέχοντας στους υπαλλήλους, τους καταναλωτές, τους προμηθευτές και τους λοιπούς επιχειρηματικούς συνεργάτες ένα 24/7, ανώνυμο και ασφαλές μέσο υποβολής καταγγελιών.

Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω το κλειδί αναφοράς μου;2023-10-05T17:56:13+03:00

Για να διασφαλίσετε ότι διατηρείται η ασφάλεια για όλες τις υποβληθείσες περιπτώσεις, εάν χάσετε το κλειδί αναφοράς, θα πρέπει να υποβάλετε μια νέα αναφορά. Αναφέρετε στη νέα αναφορά ότι σχετίζεται με μια αναφορά που υποβάλατε προηγουμένως.

Σε τι είδους θέματα μπορούν να αφορούν οι καταγγελίες;2023-10-05T17:58:47+03:00

Κάθε θέμα που παραβιάζει τον κώδικα περί ηθικής της AVRAMAR πρέπει να αναφέρεται. Παραδείγματα περιλαμβάνουν: οικονομικές, λογιστικές ή ελεγκτικές παρατυπίες, παραποίηση εγγράφων ή αρχείων, απάτη ή κλοπή, συγκρούσεις συμφερόντων, δωροδοκία ή διαφθορά, διάκριση, παρενόχληση, κίνδυνοι για την ασφάλεια ή το περιβάλλον, παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών, εγκληματική δραστηριότητα, ατομικές ανησυχίες που σχετίζονται με την εργασία, κ.α.

Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε παραβιάσεις συμμόρφωσης;2023-10-17T17:48:31+03:00

Περιμένουμε από όλους να μιλήσουν και να αναφέρουν ύποπτες παραβιάσεις του Κώδικα Συμπεριφοράς, τις πολιτικές μας περί δικαίου. Άτομα που εμπλέκονται σε αντίποινα, συμπεριλαμβανομένων απειλών και απόπειρων αντιποίνων, θα υπόκεινται σε πειθαρχική διαδικασία. Η αναφορά υποψιών για αδικήματα συμβάλλει στη διατήρηση της ηθικής μας και επιτρέπει στην AVRAMAR να αντιμετωπίζει ζητήματα που θα μπορούσαν να βλάψουν τη φήμη μας και να αποτρέψουν μελλοντικά περιστατικά κακής συμπεριφοράς.

Ποια μέσα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μιλήσω;2021-02-08T17:09:25+02:00

Η διαδικασία είναι ευέλικτη και σας επιτρέπει να εκφράσετε ανησυχίες σχετικά με ύποπτες παραβάσεις μέσω διαφόρων καναλιών. Μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας, της τηλεφωνικής γραμμής αναφοράς προβλημάτων ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Όταν χρησιμοποιείτε τη διαδικτυακή πλατφόρμα ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα λάβετε ένα μοναδικό κλειδί αναφοράς για να μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά με την κατάσταση της αναφοράς σας.

Προστατεύομαι από αντίποινα;2021-02-08T17:10:17+02:00

Ναι, με την αναφορά παραβιάσεων, οι καταγγέλλοντες προστατεύονται σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η αναφορά δεν θα οδηγήσει σε αρνητική ενέργεια εναντίον σας (όπως υποβιβασμός, αναστολή, απώλεια παροχών ή παρενόχληση). Η Εταιρεία μας δεν ανέχεται καμιά μορφή απειλής ή αντιποίνων εναντίον ενός ατόμου. Αυτή η προστασία επεκτείνεται, επίσης, σε οποιονδήποτε παρέχει πληροφορίες ή συνεργάζεται στη διερεύνηση μιας αναφοράς.

Μπορώ να αναφέρω την ανησυχία μου ανώνυμα;2021-02-08T17:13:09+02:00

Σας ενθαρρύνουμε να κοινοποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία κατά την υποβολή μιας αναφοράς, διότι αυτό θα μας βοηθήσει να διερευνήσουμε την αναφορά και να σας προστατεύσουμε μακροπρόθεσμα. Όπου επιτρέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, μπορείτε να κάνετε έρευνα ή να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα αν προτιμάτε. Ωστόσο, μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα μέσω του ολοκληρωμένου τηλεφωνικού και διαδικτυακού συστήματος SpeakUp ή μέσω e-mail. Εάν επιλέξετε να αναφέρετε ανώνυμα, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε επαρκείς λεπτομέρειες για να επιτρέψετε τη σωστή διερεύνηση της παραβίασης, για παράδειγμα, ονόματα ατόμων που εμπλέκονται ή που ενδέχεται να γνωρίζουν το ζήτημα, τις ώρες και τις ημερομηνίες

Τι πρόκειται να συμβεί εάν υποβληθεί μια αναφορά;2021-02-08T17:14:29+02:00

Η εταιρεία μας λαμβάνει σοβαρά υπόψη όλες τις αναφορές που λαμβάνει για πιθανό παράπτωμα. Θα πραγματοποιηθούν οι κατάλληλες ενέργειες για οποιαδήποτε αναφορά που θα υποβληθεί οπουδήποτε στον κόσμο. Η έκθεση θα υποβληθεί σε αρχική εξέταση και, εάν είναι απαραίτητο, θα διερευνηθεί κατάλληλα. Όλες οι έρευνες θα διεξαχθούν προσεκτικά, εμπιστευτικά και με επαγγελματισμό. Εάν διαπιστωθεί ότι πράγματι πραγματοποιήθηκε παράβαση, η Εταιρεία μας θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επίλυση ενός θέματος παραβίασης;2021-02-08T17:16:02+02:00

O χρόνος ελέγχου και διερεύνησης κάθε αναφοράς διαφέρει ανάλογα με τη φύση της παραβίασης. Ορισμένες καταστάσεις χρειάζονται περισσότερο χρόνο για διερεύνηση από άλλες. Η απάντηση που συνοδεύει τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν θα δοθεί στον καταγγέλλοντα, η οποία δεν θα υπερβαίνει τους τρεις μήνες από την απόδειξη παραλαβής μιας αναφοράς ή εάν δεν έχει αποσταλεί επιβεβαίωση στον αναφέροντα, τρεις μήνες από τη λήξη της περιόδου των επτά ημερών αφού πραγματοποιήθηκε η αναφορά.

Θα αντιμετωπιστεί με εμπιστευτικότητα η αναφορά μου;2021-02-08T17:19:02+02:00

Όλες οι αναφορές αντιμετωπίζονται με εμπιστευτικότητα, εκτός εάν επιτρέψετε στην Εταιρεία μας να αποκαλύψει την ταυτότητά σας. Οι πληροφορίες θα αποκαλυφθούν μόνο εφόσον καταστεί αναγκαίο. Τα μη εξουσιοδοτημένα μέλη του προσωπικού που δεν αναφέρονται ρητά ως παραλήπτες αναφορών στην πολιτική SpeakUp θα αποκλείονται από την προβολή αυτών των πληροφοριών και η ταυτότητά σας δεν θα αποκαλύπτεται δημόσια χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή σας. Εάν έχετε ζητήσει από την Εταιρεία μας να μην αποκαλύψει την ταυτότητά σας, δεν θα το πράξουμε. Η μόνη εξαίρεση είναι εάν απαιτείται από το νόμο ή εάν διακυβεύεται σημαντικό δημόσιο συμφέρον.

Τι είναι το σύστημα Speakup2023-10-05T17:55:39+03:00

Το SpeakUp είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό και διαδικτυακό σύστημα για την αναφορά προβλημάτων συμμόρφωσης με τον κώδικα περί ηθικής της AVRAMAR.
Λειτουργεί από τρίτο ανεξάρτητο συνεργάτη (την Grant Thornton Greece), παρέχοντας στους υπαλλήλους, τους καταναλωτές, τους προμηθευτές και τους λοιπούς επιχειρηματικούς συνεργάτες ένα 24/7, ανώνυμο και ασφαλές μέσο υποβολής καταγγελιών.

Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω το κλειδί αναφοράς μου;2023-10-05T17:56:13+03:00

Για να διασφαλίσετε ότι διατηρείται η ασφάλεια για όλες τις υποβληθείσες περιπτώσεις, εάν χάσετε το κλειδί αναφοράς, θα πρέπει να υποβάλετε μια νέα αναφορά. Αναφέρετε στη νέα αναφορά ότι σχετίζεται με μια αναφορά που υποβάλατε προηγουμένως.

Σε τι είδους θέματα μπορούν να αφορούν οι καταγγελίες;2023-10-05T17:58:47+03:00

Κάθε θέμα που παραβιάζει τον κώδικα περί ηθικής της AVRAMAR πρέπει να αναφέρεται. Παραδείγματα περιλαμβάνουν: οικονομικές, λογιστικές ή ελεγκτικές παρατυπίες, παραποίηση εγγράφων ή αρχείων, απάτη ή κλοπή, συγκρούσεις συμφερόντων, δωροδοκία ή διαφθορά, διάκριση, παρενόχληση, κίνδυνοι για την ασφάλεια ή το περιβάλλον, παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών, εγκληματική δραστηριότητα, ατομικές ανησυχίες που σχετίζονται με την εργασία, κ.α.

Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε παραβιάσεις συμμόρφωσης;2023-10-17T17:48:31+03:00

Περιμένουμε από όλους να μιλήσουν και να αναφέρουν ύποπτες παραβιάσεις του Κώδικα Συμπεριφοράς, τις πολιτικές μας περί δικαίου. Άτομα που εμπλέκονται σε αντίποινα, συμπεριλαμβανομένων απειλών και απόπειρων αντιποίνων, θα υπόκεινται σε πειθαρχική διαδικασία. Η αναφορά υποψιών για αδικήματα συμβάλλει στη διατήρηση της ηθικής μας και επιτρέπει στην AVRAMAR να αντιμετωπίζει ζητήματα που θα μπορούσαν να βλάψουν τη φήμη μας και να αποτρέψουν μελλοντικά περιστατικά κακής συμπεριφοράς.