Τηλεφωνική Γραμμή

Τηλεφωνική Γραμμή

Τηλεφωνική Γραμμή

Σας ευχαριστούμε για την πρόθεσή σας να αναφέρετε την ανησυχία σας.

Η αναφορά μιας ανησυχίας όταν κάτι δε φαίνεται σωστό δείχνει την ακεραιότητά μας και ότι έχουμε τη δύναμη να πράξουμε το σωστό, αποτρέποντας παράλληλα πιθανή κακή συμπεριφορά. Μιλώντας δείχνουμε ότι νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλον και συνολικά για την επιχείρηση.

Εάν αναφέρετε μια ανησυχία, θα αντιμετωπιστεί με το κατάλληλο τρόπο προστατεύοντας την ανωνυμία σας (εφόσον ζητηθεί).

Η AVRAMAR δεσμεύεται να προστατεύει τους καταγγέλλοντες από τα αντίποινα. Τα αντίποινα είναι ένα σοβαρό παράπτωμα που δε θα γίνει ανεκτό, και οποιοσδήποτε εργαζόμενος της AVRAMAR πραγματοποιήσει κάποια ενέργεια εκδίκησης εναντίον οποιουδήποτε καταγγέλλοντα θα λογοδοτήσει.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα SpeakUp δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για θέματα έκτακτης ανάγκης που απαιτούν άμεση ειδοποίηση.

Οι αναφορές που υποβάλλονται μέσω αυτής της υπηρεσίας ενδέχεται να μη λάβουν άμεση απάντηση. Εάν χρειάζεστε βοήθεια έκτακτης ανάγκης, επικοινωνήστε με τις δημόσιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Σας ευχαριστούμε για την πρόθεσή σας να αναφέρετε την ανησυχία σας.

Η αναφορά μιας ανησυχίας όταν κάτι δε φαίνεται σωστό δείχνει την ακεραιότητά μας και ότι έχουμε τη δύναμη να πράξουμε το σωστό, αποτρέποντας παράλληλα πιθανή κακή συμπεριφορά. Μιλώντας δείχνουμε ότι νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλον και συνολικά για την επιχείρηση.

Εάν αναφέρετε μια ανησυχία, θα αντιμετωπιστεί με το κατάλληλο τρόπο προστατεύοντας την ανωνυμία σας (εφόσον ζητηθεί).

Η AVRAMAR δεσμεύεται να προστατεύει τους καταγγέλλοντες από τα αντίποινα. Τα αντίποινα είναι ένα σοβαρό παράπτωμα που δε θα γίνει ανεκτό, και οποιοσδήποτε εργαζόμενος της AVRAMAR πραγματοποιήσει κάποια ενέργεια εκδίκησης εναντίον οποιουδήποτε καταγγέλλοντα θα λογοδοτήσει.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα SpeakUp δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για θέματα έκτακτης ανάγκης που απαιτούν άμεση ειδοποίηση.

Οι αναφορές που υποβάλλονται μέσω αυτής της υπηρεσίας ενδέχεται να μη λάβουν άμεση απάντηση. Εάν χρειάζεστε βοήθεια έκτακτης ανάγκης, επικοινωνήστε με τις δημόσιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Για να αναφέρετε με ασφάλεια την ανησυχία σας μέσω τηλεφώνου και στη γλώσσα που επιθυμείτε, μπορείτε να καλέσετε στη γραμμή βοήθειας, με κόστος τυπικής κλήσης εντός ΕΕ. (Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις διεθνείς χρεώσεις της Γραμμής βοήθειας εδώ: https://www.modulus.gr/en/international-call-rates/)

Η γραμμή βοήθειας λειτουργεί από ανεξάρτητο τρίτο συνεργάτη και είναι διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

Μη διστάσετε να καλέσετε την αποκλειστική μας γραμμή Speak Up στο 0030 2102202112.

Στα ανώνυμα μηνύματα αυτόματου τηλεφωνητή δεν παρέχεται η υπηρεσία Παρακολούθηση αιτήματος (Follow up) δεδομένου ότι η ταυτότητά σας παραμένει εμπιστευτική. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ενημερωθείτε για την κατάσταση της αναφοράς σας, θα πρέπει η καταγγελία να γίνει επώνυμα, αναφέροντας κατ’ελάχιστον τα στοιχεία επικοινωνίας σας.